Friday, December 23, 2016

Kisah pesakit Osteoarthritis dan Rawatan Acupuntur berserta Perubatan Homeopathy




8 July 2016 saya menerima satu Whatsapp daripada seseorg yang menggunakan no talian luar negara.. +96656....

Text Perbualan

Mr Zahid : Assalamualaikum, good afternoon doktor, i got your number from one of my friend in saudi

saya : Waalaikumusaalam

Mr Zahid: How Are you ?

saya : Fine thank you

Mr Zahid: Actually my mom have osteoathritis of the Knee, since 2 years Almost she can't walk. i am available now in malaysia. can you send your location and duty hour

setelah memberikan alamat dan lokasi pusat rawatan kami.. petang tue bunyi org mengerang di tangga pusat rawatan kami.. saya mengarahkan staff untuk menjenguk dan memastikan apa bunyi yang datang rupa-rupanya petang tue Mr Zahid bersama emaknya sampai.. pusat rawatan kami di tingkat 1.. jadi ketika nak naik tangga.. emak Mr Zahid sedang berlawan dengan kesakitan yang dialami ketika menaiki tangga.. saya terus menyambut mereka dan baru saya tahu rupanya mereka orang Arab Saudi..

tanpa berlengah Mr Zahid mahu Saya menerangkan kaedah rawatan yang boleh diikhtiarkan di Pusat Homeopathy & akupuntur. saya mencadangkan supaya emak Mr Zahid untuk mencuba rawatan akupuntur dan perubatan homeopathy.. selepas saya menerangkan kaedah rawatan terus mereka bersetuju..

saya mengambil semua gejalan yang dihadapi oleh emak beliau dan terus menjalankan rawatan.. dan memberikan ubat homeopathy yang bersesuaian..

Sebanyak 10 sesi rawatan Akupuntur dijalankan selama 10 hari.. kemudian beliau mengambil bekalan ubat untuk 3 bulan


21 November 2016


Mr Zahid : Salam doktor, How are you.. realy a lot of thank dr. concerning my mom feeling fine and better.. but dr actually my mom have osteoarthritis of the knee if you remember we visited you before 6 month ago.. and the tablet now finish what is the next step of treatment.. because my brother he will be in malaysia, if we can extand extra tablets extra time

saya : Waalaikumusalaam.. you are most welcome.. you are welcome to take extra tablet

Alhamdulillah dengan izin Allah..