Sunday, May 5, 2024

VIDEO TESTIMONI PESAKIT HANIN NAJWA YANG MENGALAMI SINUS DAN SAKIT BELAKANG



"Nama saya Hanin Najwa. Saya berasal dari Damansara. Saya datang hari ni sebab sakit belakang dah lebih kurang 1 minggu. Saya mula datang sini pada 2021. Masa tu untuk rawatan sinus. Saya telah menerima rawatan akupuntur. Saya datang dalam 6 kali untuk rawatan. Masa saya buat rawatan sinus tu, selepas buat rawatan, dah berkuranglah. Bersin saya pun semakin berkurang. Saya berpuas hati dengan rawatan di akupuntur. Selain daripada pergi ke hospital, kita boleh mendapatkan rawatan alternatif seperti akupuntur."


#homeopati #akupuntur #bekam #homeopathy #acupuncture #alhijamah #natural #safe #nosideeffect #alami #selamat #islam #melayu #perempuan #shahalam #subangjaya #ttdijaya #glenmarie #bukitjelutong #seksyen13 #petalingjaya #seksyen7 #kelanajaya #seksyen9 #lamanglenmarie #kotadamansara #aradamansara #putraheights #subangsuria #puchongperdana #aradamansara #bukitjelutong #meru #seksyen36 #seksyen7 #seksyen22 #setiaalam #desaalam #cahayaalam  #puchongprima #kinrara #seksyen28 #seksyenu1